elmiland.de Radio Regenbogen

Re: es geht sogar noo weiter

Elmar Hörig SWF3 Regenbogen Radio Forum

Geschrieben von Sachsen am 19. September 2003 07:29:19:

Als Antwort auf: es geht sogar noo weiter geschrieben von Alois Singerl am 18. September 2003 10:06:37:

>Seit neuestem miassn die externen, wenn aa regelmessigng Studiogeste döös, was sie sagng wolln, schriftlich reinreichn, dann wird döös vom Redaktöör genehmigt, und mehr darf nicht übern Sender. Döös is im Fernseng, döös is im Radio, döös is beim Öffentlich Rechtlichn. Iss döös freies Radio? Ii nenn döös Zensur (Sachse, korrigier mii, wenn ii an Mist erzehl).

das sehe ich auch so. Aber was will man machen, sie machen es ja alle so. Beim Radio finde ich es manchmal richtig lustig, wenn z.B. ein Anrufer der Live auf Sendung ist, sich nicht abwimmeln läßt. Da merkt man wie die ins Rudern kommen weil der ganze Zeitplan ducheinander ist.>grins<
Aber gerade solche Sachen die spontan sind bringen doch Leben in die Bude. (siehe Fernsehen-->"Tante Käthe") Ich bin mir ziemlich sicher das es in den nächsten Jahren nach Ami Vorbild weitergeht, und kleinere Radiostationen, vor allem die privaten haben ja eh keine andere Wahl.
Gruß vom Sachsen
> [...]
>Es gibt aa jetztad Anweisungen, dass an Mindestanzahl von nervenden Dschingles pro Schdund gschbüit wern muass.
>Und döös is erst der Beginn, an Ende is übrigens nicht abzusehen.
>Mei liaba, doo hört sich ois auf. Und döös ois von unsre Gebürn, und die Secke wolln immer mehr und mir kriang nix gscheits dafür. Döös is nausgschmissns Geld. Dafür geh ii liaba ins Buff.
>Freie Wirtschaft hoasst übrigens, dass nur dafür bezahlt wern muann wenn aa die Leistung stimmt. Ii sog döös bloss, weil die Herrschaftn Fusionäre immer derweil von wirtschaftlicher Denkweise redn.
Oba im Redn warns scho immer guat. Olle in oan Sack gschdeckt, und draufkhaut. Dann driffts scho an richtigng.