elmiland.de Radio Regenbogen

Re: Beatles-Buch von Elmi zum Download auf SWR-Seite

Elmar Hörig SWF3 Regenbogen Radio Forum

Geschrieben von Nase am 22. September 2003 20:27:01:

Als Antwort auf: Re: Beatles-Buch von Elmi zum Download auf SWR-Seite geschrieben von Alois Singerl am 22. September 2003 11:02:43:

>Bravo, Bravo!
>Joo pfreili, oba sann die "Frong" ned olleweil Espede? Seit's ihr die 18 Brozent?
>Und Rente geht ned, hobs ausrechnen lossn: muass schoffa bis 80. Und mei Pfiechzaigl braucht mii aa.

Na, mir sann mir sann doch net die Espede. Is denn hoit überhaupt noch jemand Espede in Bayern? I hob se net gwählt. Mochn Plakate wie "SPD gewinnt" oder "Maget gewinnt". Ja, spinn i denn? Die hom ois versaut, die Rotn, restlos ois. Nur in Bayern dürfn se nix versaun. Wos i guad find. (I hob ober die CSU a net gwählt. Die sann mir zu katholisch.)