elmiland.de Radio Regenbogen

Re: Zur ewigwn SWF/SDR 3 Diskussion

Elmar Hörig SWF3 Regenbogen Radio Forum

Geschrieben von Yogi am 21. Januar 2004 23:13:36:

Als Antwort auf: Re: Zur ewigwn SWF/SDR 3 Diskussion geschrieben von A.S. am 21. Januar 2004 10:52:57:

[...]
>Und Yogi, wann du mir jetzad noamol döös Mai verbiits, döös wer scho ois gsagt hau ii dir oana auf Deine gschinkerte Rotzletschn, dass nimma woasst wias hoasst.
>Alois Singerl
>PS: Mir daheim saufm unser Bier, Pschorr und Schbatn, Ihr do obm kennst saufa was ihr woids.

Hallo Loiserl, ich wusste gar nicht, dass du 'Saupreissn' so ernst nimmst und das Maul verbieten lässt du dir doch schon gar nicht, zumal es nicht so gemeint war und eh keiner auf mich hört, außer dir vielleicht... !?! ;-)

Gruß Yogi

P.S. Sind Bajuwaren immer so nachtragend und granteln dann jahrelang herum???