elmiland.de Radio Regenbogen

nix Halleluia, Saklzementluia, sog ii

Elmar Hörig SWF3 Radio Regenbogen Forum

Geschrieben von Alois Singerl am 07. April 2004 16:51:51:

Als Antwort auf: Elmi is back! Haleluja! geschrieben von Henrik am 07. April 2004 14:59:33:

Und was is? Was sogter? Über wen ziagter her? Gibt koan Brofetn? Himmisakramentnoamoi, damals beim Rockand hob ii do herin imma glesn. An Rengbongbrofentn braucht ma jetz, oba fix.

Und die SWRler wern sich in ihrn Oorsch beissn, döös is sicha.

Antworten:

Elmar Hörig SWF3 Radio Regenbogen Forum