elmiland.de Radio Regenbogen

Re: schmarrn

Elmar Hörig SWF3 Radio Regenbogen Forum

Geschrieben von Alois Singerl am 14. April 2004 10:11:50:

Als Antwort auf: Re: schmarrn geschrieben von Sachsen am 13. April 2004 21:40:27:

Grüß Gott Sachse,

jo da schau her! Pfreit mii, dass du di do aa noo erinnerst (ii bin jo do aa scho lang gnua dabei), an die E-mailsperrn vom SWR3. Und es is doch an Zensur. Elmi war ja ned der oanzige. Es gab doo aa amol so an Herrn Haug, der was wegng seine Krimis aus am SWR gflong is (oba wieder eingschdellt is, derweil döös Gericht gsogt hod, was der SWR für unrechtmessige - Entschuidigung - Oorschlecha sann).

Oiso oider Sachse, mir Freistaatler sann noo von dera austerbmden Art der wenigng Freidenker.

Schad eignentli um döös Forum. Jetzad wo's zensiert is.

Tschau, Alois

Antworten:

Elmar Hörig SWF3 Radio Regenbogen Forum