elmiland.de Radio Regenbogen

Nutzungregeln


Elmar Hörig SWF3 Radio Regenbogen Forum

Geschrieben von Alois Singerl am 15. April 2004 09:35:04:

Servus ollemidanand,

weil der Thread (Himmihergottsakrament, is döös an Leistung für an oidn Bajuwarn) so unübersichlich worn is, mein Vorschlag für Nutzungregln

1) Free Speach for everybody.

2) No rules (mir hom scho gnua iberall und an jeder Eckng). Regeln sann auch im Widerspruch zu am Elmi und zu am Elmi-Forum, derweil, der Elmi vermutli auf die oan oder ander Regel scheisst. Und mir kenna ned päpstlicher sein ois der Papst.

3) Bäckerarten aushoidn, ignoriern und aushungern.

4) Fuck off any political correctness, derweil döös is a) an heuchlerische amerikanische Erfindung und b) dann dürft ii koan "Oorschloch", "verbrunzte Soachkachl", oder gar an "Scheissdreck" mehr ins Mail nimma, und döös wäre förmlich an Verarmung dös Boarisch an sich und an Verstümmelung meiner Art. An Bonsai-Bayern brauchts aa ned.





Antworten:


Elmar Hörig SWF3 Radio Regenbogen Forum