ELMI bei MySpace.com

Re: Stammposter

Geschrieben von Alois Singerl am 07. Mai 2004 10:41:27:

Als Antwort auf: Re: Stammposter geschrieben von Sachsen am 07. Mai 2004 08:42:51:

Jo mei, Sachse,

mir scheint, dass döös mit dem Humor doherin scho lang vorbei is. Irgendwie is die Luft aussi. Und jetzt sanns olle glückli und zufriidn.

Und döös mit dene Bayernk(f)icker is mir ee wurscht. Dii kenna mii scho lang am Oorsch lecka - und mehr als die Bayern 3 Komedi "Lothar und Franz" gibts zu dem Thema nix mehr zu sogng ois. "is denn scho wieder Weihachntn..."