ELMI bei MySpace.com

Re: maske meets Elmi

Geschrieben von Alois Singerl am 23. Juni 2004 22:20:43:

Als Antwort auf: Re: maske meets Elmi geschrieben von maske am 23. Juni 2004 18:35:59:

>Lieber Alois,
>es gibt halt sowas wie ein Urheberrecht. Schick mir doch mal Deine Mailadresse, dann mail ich Dir die beiden Zeitungsausschnitte.
>Gruss
>maske

Joo und? Dann stegt hoid bei dem Gschreibsl untn hoid der Namen mit der Zeidung und döös einkaaste c. Dein lokales Kaasbladdl kann froh sein, wann's im Netz an Werbung hod. Und du aa, du Dichterjournalist.

Und du Yogi, wann und wem ii mei Meiladressn rausruck, doo bin ii scho no immer selbst der Master. Host mi, oide Wurschdhaut. I hob scho gnua Mist ummirum.