ELMI bei MySpace.com

Re: RIAS2 ist tot! Lang lebe RIAS2!

Geschrieben von Alois Singerl am 15. Oktober 2004 14:47:01:

Als Antwort auf: Re: RIAS2 ist tot! Lang lebe RIAS2! geschrieben von Sachsen am 15. Oktober 2004 08:47:12:

>dann mach dir doch mal Gedanken warum hier nur noch 2-3 Mann
>im Forum sind. An Alois und mir wirds kaum liegen, wir waren ja die letzen Monate kaum hier. Irgendwie war das auch nicht mehr so richtig erwünscht, wir reden/schreiben halt Klartext, und zumindestens bei mir wird das so bleiben!

So is döös. Nur Klartext intressiert nacher niimand mehr. Was für dene *von hier* gfrogt is, is Rengbogng - Huldigung und ois-toll-findn. Wannst döös nicht machst, dann bist und bleibst a Depp.

Und Rengbogng is an Scheißsender, genau wii olle andern aa, die was ununterscheidbar worn sann. Vom HR1-SWR1. Vom HR3-SWR3. Doo sann scho aa die Feuilletonistn von der FAZ draufkimma, oba wahrscheili sann die aa bloss eimfpach g'schdrickt - und bloss die 2Mann vom 2Mann Forum sann die richtigng Durchblicker.

Aus den eurigen is die Luft aussi, ihr hobst koan Biss mehr. Schaugts amol im Archiv. So schaugt's aus.