ELMI bei MySpace.com

Re: Welche Musik läuft bei Radio Regenbogen?


ELMAR HÖRIG (ex-SWF3 /-Rockland-Radio /-Radio Regenbogen RADIO KÖLN) FORUM

Geschrieben von Alois Singerl am 19. Oktober 2004 14:05:31:

Als Antwort auf: Re: Welche Musik läuft bei Radio Regenbogen? geschrieben von errs-archiv am 19. Oktober 2004 13:30:45:

>Naja, das Programm von Sender, dessen Name hier nicht mehr genannt wird, spielt er noch locker an die Wand.

Oiso döös wundert mii olleweil. Wie niedrig doch die Anschbrüche worn sann, dass man sich zu so oana Aussagng hinreissn lossn konn.

Dann, scheint mir, die hobms ollemidanand doch Recht: die Gratler von Medienberater, die fürn Haufn Geld an Sempf erzehln und die oogschissnen Radioprogrammatorn, die an ununterscheidbarn SWR3 & Co betreibm.

Offnbar sann der Sachse und ii die oanzigng do herinnen, dii sich was nach oaner gscheidn, von Imbrovisationen, Skalen und Riffs, von für Freiraum für Acht-Sechtzentlnotn zwischn Takdn, oder von für downbeats und fermatdn gebregdn Rock, Funk und anderer gscheider Musi sehnen. Oba döös scheint heutzutag zu kombliziert zu sein, dass es koan, aber aa gar koan Sender mehr gibt, der für sowas an Platz hod.

Pfui Deifi, kann ii da bloss no sogng. Scheisst's auf die GEZ und fressts und saufts für Eure Gebührn an Leberkaas und a gscheide Mass Bier.

Alois




Antworten:


ELMAR HÖRIG (ex-SWF3 /-Rockland-Radio /-Radio Regenbogen RADIO KÖLN) FORUM