ELMI bei MySpace.com

Re: Welche Musik läuft bei Radio Regenbogen?


ELMAR HÖRIG (ex-SWF3 /-Rockland-Radio /-Radio Regenbogen RADIO KÖLN) FORUM

Geschrieben von Alois Singerl am 20. Oktober 2004 09:47:52:

Als Antwort auf: Re: Welche Musik läuft bei Radio Regenbogen? geschrieben von errs-archiv am 19. Oktober 2004 19:05:12:

Sog amol,

ii glaub dir hombs Hirn aussigwaschn, ha, du Breznsoizer. Erstns diskredidingsdo mii ned und zwoands profiliridiri mii aa ned. Oba wenn oana behaupts, dass Rengbogn zum Beispiel an SWR3 oder seine Abbuidl musimessig an die Wand schbuid, dann is Hopfn und Malz verlorn. Oder bewertest du Rengbogng eimpfach anders, bloss weil doo der Elmi zwoa Schdund am Taag rumfuhrwerkt?

Und mid am Sachsn, brauch ii mii aa ned zu allianziern, derweil aa) sann mir olleweil mir und bee) ii bin scho allianzversichert - oba der Kerl mocht wenigstns sei Mail auf, und red aa net noch Deim Mail, und kriecht koam hintn ins gschinkerte Oorschloch eini. Und döös is imma noo mehr imposand, ois olle die was "jaa", "ach wie toll", und "heideidei", daherschreibm.

Host mi! Und Trolln, mei liaba, Trolln, sann doo herin ganz ondere. Schaugt di amol ummi, du Hirnwaschtl.

Mit ergebenen Dingsbum,

Alois Singerl

>He, Loiserl,
>kann es sein dass du da was in den falschen Hals gekriegt hast? Oder warum diskreditierst du dich mit derart offener Profilierungssucht?
>Und wenn du meinst Allianzen mit dem Sachsen, der sich schon lange als Troll geoutet hat, eingehen zu müssen, bitte, aber dann war's das von meiner Seite, da ich bisher immer noch davon ausgegangen war es mit einem vernunftbegabten Menschen zu tun zu haben.
>FLW





Antworten:


ELMAR HÖRIG (ex-SWF3 /-Rockland-Radio /-Radio Regenbogen RADIO KÖLN) FORUM