ELMI bei MySpace.com

Ich hab nicht die Schnauze voll von böser Kritik

Geschrieben von Alois Singerl am 27. Oktober 2004 09:56:11:

Als Antwort auf: Re: Ich hab die Schnauze voll von der Nörgelei geschrieben von Sachsen am 26. Oktober 2004 09:28:44:

>wollte den Beitrags Titel eigenlich noch löschen, habs >vergessen. Ich hab noch lange nicht die Schnauze voll von der Nörgelei+Kritik!!
>Gruß vom Sachsen

Joo, du ned, oba olle andern. Seit do herin letzte Woch wieder amol a bissl die Bost abgangen is, sans olle gschdaad. Die hobm nix mehr zu sogn, die Hirsch, die damischn :-). Ned amol döös übliche "heideidei" kimmt über die Libbm.

Oba du host Recht, Kritik ignoriern is im gesamtn SWR angesagt. Übrigens sann die Moderatornreglementationen noo schlimm worn. Döös woas ii von am Insaider. Gsagt wern darf scho lang nix mehr und Schbontanited is am Ende, reschbektive im Oorsch. Es fehlt a so grad no, dass jede Moderation vorher generalprobt wern muass, wie im (Affn-) Theater.