ELMI bei MySpace.com

Re: Das Posting ist zwar uralt, aber obercool

Geschrieben von Elmi-Süchtiger am 20. Januar 2005 14:52:05:

Als Antwort auf: Re: Das Posting ist zwar uralt, aber obercool geschrieben von Alois Singerl am 20. Januar 2005 14:25:29:

>und was soll daran kuhl sei, ha? Rockland? Naa. An Wellnreiter? Naa. An Schumi-nachahmer auf der Kartbahn? Naa. An baar tiviale Setze übern SWR? Naa. Sein holbriges und deutschakzentischen Schbanisch? Aaa ned.
>Jo woos dann? Mei liaba, du muasst mir scho an kloana Grenzn hobm, für döös waas du kuhl nennst, du oambpfach g'schdrickts Soachbrunzl - und döös war jetzt a Returkutschn. Oorsch, damischer.

Zitat:

>Und noo was: Wann'd in deim Forum noo a bissl weiter z'ruckgangen warst, dann hettsd aa gseng, der der kürzlich verschdorbene Karl Ewald - Herr gib ihm die ewge Ruh und bitt für uns Sünder - zusammen mit am Herrn Pittlkow an Hassobjekt war. Oba wia hod döös Yogi-Kaschbrl gschribm: Es trifft imma dii falschn. Jetzad doo ganz im dobblnd Sinne...
>Ned ii bii zünisch, dii Welt is'.
>Alois Singerl.

Grantl ruhig weiter, lieber Alois, wir halten das aus !!!!
(Und Deine Postings sind ja aufregender, als Wandfarbe beim Trocknen zuzusehen ;-)