ELMI bei MySpace.com

Re: Schli - schla - schlappi


ELMAR HÖRIG (ex-SWF3 /-Rockland-Radio /-Radio Regenbogen RADIO KÖLN) FORUM

Geschrieben von Sachsen am 10. März 2005 10:41:15:

Als Antwort auf: Re: Schli - schla - schlappi geschrieben von Alois Singerl am 09. März 2005 09:57:20:

>> Du kennst doch den Spruch-->auf die Dauer, hilft nur Power!!
>Bei uns hoasst döös:
>Auf die Dauer, Bauernpower!
>Joo, dann schaumer mal. We er wirkli aussifliegt, bin ii mir gar ned so sicher, ogss überhaupts noo jemand juckt. Döös Forum doherin is ja nur no Geplenkl. Nachdem eh olle im Seichtn versunkng sann, hobm sich olle an ois g'wohnt.
>Ausserdem hob ii vor kurzem - zum erschtn Mal und völlig ausverseng - Rengbong g'hört. Und an Trailer vom Knallinger. Mei liaba, döös is vielleicht an nivooloser Krampf. Und die Musi is an noo viel größerer Krampf. Oiso dass döös besser sein soll wie an SWR3,HR3 und wias olle hoissn, is doch der grösste Schmarrn, der dooherin behauptet worn is. Döös Rengbong is nix wia vermodernder Kompost. Bloss ohne Inhalt und Dung. Oiso nix wia einheitsbreiiger Latrineg'schdank.
>PS: Für olle die wo noo was lesn kenna und noo in der Lage sann zu frogng, "wo is döös Radio blibm": Schaugts in döös Dossier von der Wochnzeitung Die Zeit vom 24. Februar.
>
>na das hab ich früher schon mal geschrieben. Ich weiss nicht warum man Regenbogen hören sollte, da läuft keine bessere Musik wie bei SWR3. Nur weil Elmi da gerade wieder Pause macht? Na immerhin haben sie mehr Zuwachs bei der MA
wie der SWR3.
Aber für mich ist das nix, ich kämpf mich weiter durchs Internet-->www.Allrock.de
Gruß vom Sachsen






Antworten:


ELMAR HÖRIG (ex-SWF3 /-Rockland-Radio /-Radio Regenbogen RADIO KÖLN) FORUM