ELMI bei MySpace.com

Re: bei uns hörns all SWR1


ELMAR HÖRIG (ex-SWF3 /-Rockland-Radio /-Radio Regenbogen RADIO KÖLN) FORUM

Geschrieben von Alois Singerl am 29. März 2005 09:53:30:

Als Antwort auf: Re: bei uns hörns all SWR1 geschrieben von Türbein am 26. März 2005 19:31:57:

>Also bei uns is SWR1 immer mehr am kommen...RPR ist ein reiner Kids Sender geworden. Wofür hat man da überhaupt RPR2 abgeschaltet und Big FM eingeführt ? RPR1 spricht doch auch nur noch die unter 25jährigen an...

Ja Damhirsch,

und SWR1 is irgendwo im Aldertum steng blibm. Es schbricht aa bloos dii oo, dii waas scho immer gwusst hobm: frühe, doo war ois besser. ABBA dösweng is döös as an Waterloo fürs Radio. Rotation für die ganz Oidn im Geiste, die nimma so schnell rotiern kenna.

Döös war jetzt a Steitment vom Balkon. Oba doo is die Luft vielleicht dünner, oba soweit muasst erstamol auffikimma. Ned das auffam goastigng Tieffliigernivoo wias *irre-archiv* steng bleibst. An Archiv is ja bekanntlich olleweil im Keller :-))))





Antworten:


ELMAR HÖRIG (ex-SWF3 /-Rockland-Radio /-Radio Regenbogen RADIO KÖLN) FORUM