ELMI bei MySpace.com

Re: bei uns hörns all SWR1

Als Antwort auf: Re: bei uns hörns all SWR1 geschrieben von Alois Singerl am 29. März 2005 09:53:30:

>Ja Damhirsch,
>und SWR1 is irgendwo im Aldertum steng blibm. Es schbricht aa bloos dii oo, dii waas scho immer gwusst hobm: frühe, doo war ois besser. ABBA dösweng is döös as an Waterloo fürs Radio. Rotation für die ganz Oidn im Geiste, die nimma so schnell rotiern kenna.
>Döös war jetzt a Steitment vom Balkon. Oba doo is die Luft vielleicht dünner, oba soweit muasst erstamol auffikimma. Ned das auffam goastigng Tieffliigernivoo wias *irre-archiv* steng bleibst. An Archiv is ja bekanntlich olleweil im Keller :-))))
>
>LOL >frechgrins<

> [...]
Und auch viel neues. War ne richtige Erholung.
Ich warte aber immer noch das mal AC/DC läuft bei SWR1, das waren ja auch "die größten Hits" aus der guten alten Zeit.
Da muß ich wohl auf ne neue MR warten, die kriegen sogar von AHA nur 2 Titel gespielt. Die spieln nur alte Taschen Musik, für die ab 40, mit nem fetten Arsch.
So, der Beitrag kam aus dem keller, weil der Sachse wohnt dort.