ELMI bei MySpace.com

Re: Meine Sonntage ohne Sabine Christiansen

Geschrieben von Alois Singerl am 05. April 2005 09:39:56:

Als Antwort auf: Re: Meine Sonntage ohne Sabine Christiansen geschrieben von Sachsen am 05. April 2005 08:33:39:

>Aber so tief werde ich nicht sinken, ich stehe dazu was ich poste.

Oba ja, selbst im diifn Abril, wanns Scheißwetter grad no für drei Punkte roacht...

>Und zu der S. Christiansen, da musste mal danach in den Chat
>Völlig neben der Realität.

Offtopick: Döös Blondaschöpfchen is olleweil döös blibm was es amol war: An Stewardess. Der oanzige Höhenflug in ihrm Lebm fand bei der Lufthansa statt.

Oba daran siigst zwoa Dinge: a) A bissl an Tagesthemen vorlesn, moch noo koan Journalistn und b) du brauchst an Blondine ned amol die Haxn abhackng, damit sie an Schleimschbur hinterlesst :-)

> Viel Spaß bei der nächsten Elmi Sendung, mir reichts für die nächsten 4 Wochen. Zielgruppe
>10-12 jährige. Und selbst die Kids haben noch einen besseren Musik Geschmack.

Oba naa, ii hob RRb no nia ghört. De Musi is so deppert wie im ((SWR1+SWR3)/2 + (SWR1*SWR3)^(1/2))/2, und döös ganze drumrum is no vüi depperter. Und an Sender, der solchade Oorschlecha wia so an nivoolose Dorfbroledn wia an Knallinger einikauft, der muass selbst an Riisnknall hobm. Und zwao Schdund vorhersehbare Witzl am Nachmittag konn ii aa noo selber reissn. Im Schdall, beim ausmistn und abjauchn. Doo locha und gackern wenigstns meine Hennen.

Grüßgottschön, Alois Singerl