ELMI bei MySpace.com

Re: elmisounds.de proudly presents: *tadadada* das neue Elmi-Fan-Forum! :-)

Geschrieben von Alois Singerl am 13. Mai 2005 11:30:28:

Als Antwort auf: Re: elmisounds.de proudly presents: *tadadada* das neue Elmi-Fan-Forum! :-) geschrieben von Sachsen am 12. Mai 2005 08:57:38:

Jo Sachsn,

doo host Recht. Döös is aa so gedacht von dene Zwoamann. Dene ihr "Forum" is ned für nur für Elmifens, sondern vor allem für solchade, die woos die gleichn Ansichtn hobm. Abweichende Meinung is ratzfatz vom Zensor aussigschmissn.

Und die Musi, mei liaba, hör mir auf. Und selbst wann der Elmi oan zwoa Titl in zwoa Schnud aussischmeisst, bleibt die gschbüide Musi vom Zertifikat "zebawischundweg".

Oba döö schdöört die Leit mit derselbm Meinung aa ned. Weil die hom ja dieselbe Meinung. Ebm so funktioniert döös Einheitsbreiradio. Und wands was soogst, bist a Grandler. Und ebm so funktioniert an eingeschrenker Verschdand, bzw döös was übrig blibm is.

Forumsdepp Alois