ELMI bei MySpace.com

Re: Ist der SWR so tief gesunken?

Geschrieben von Alois Singerl am 01. August 2005 12:00:06:

Als Antwort auf: Re: Ist der SWR so tief gesunken? geschrieben von Sachsen am 01. August 2005 04:49:47:

Mei liaba,

do host oba oan abzogng. Oba: sii kimmt scho, sii kimmt scho, die Revolution... klingt a a bissl verstaubt. Mir wer scho Recht, wann amol in de Radiostationen a bissl an revolutiver Funkng fliang dadadadn.

Oba oan noo, Sachse, ii glaub die Merkl is a koan Wessi. Oba dii lasst sich ned noo ois gfalln, dii is ja noo viel feiger :-)))