ELMI bei MySpace.com

Re: War SWF3 wirklich so gut?

Geschrieben von Alois Singerl am 22. August 2005 14:10:25:

Als Antwort auf: Re: War SWF3 wirklich so gut? geschrieben von Türbein am 21. August 2005 16:06:09:

Aja, dii Nachrichtn fand er früher besser, der Herr Türbein. Früher besser, mei liaba, ii bloos dir glei an Schua auf. Döös was heut vom SWR um die Ohrn gschlagn bekommst, sann doch koana Nachrichtn mehr. An hintergrundlose Worthülsn. Und egal woo,ob SWR1,3 oder oft gar im DING. Derselbe Mist. Geh mir fort, Nachrichtn. wanns gscheide nachrichtn hobm wüisst, dann liis mehrere überregionale Zeitungen.

Oorschloch, krummboanads