ELMI bei MySpace.com

Re: Welche Musik läuft bei Radio Regenbogen?

Geschrieben von Alois Singerl am 20. Dezember 2005 09:32:27:

Als Antwort auf: Re: Welche Musik läuft bei Radio Regenbogen? geschrieben von Sachsen am 20. Dezember 2005 08:26:29:

Iiii? SWR oans? Naa, never ever. Doo schlofa mir jo d'Fiass ein. I kimm jetzad nimma so oft hierher. a) is doo eh nix mehr los, b) is ja eh ois Chicago.

Oba woast, wer die Beratung für an SWR mocht, und für die ganze Misere doo verantwortlich is, weil's die Quodndebbm dene aa noo abkaafa? An Medien-Beratungsfirma aus Österreich. Österreich, mei liaba! Doo kann schon sein, dass doo ned olleweil wos gscheits herkimmt: an Haider, s' Dolferl, an Steier-Puch, an Stroh Rum,...