ELMI bei MySpace.com

Re: WICHTIG!

Geschrieben von Alois Singerl am 05. Januar 2006 14:12:25:

Als Antwort auf: Re: WICHTIG! geschrieben von Sachsen am 05. Januar 2006 10:08:42:

>. Ich bin begeistert wie die sich immer wieder den Arsch für uns Hörer aufreissen, verarschen wollen die uns doch nicht, oder?
>Gruß vom Sachsen

Doch Saxn, döös wolln dii scho. Verarschn, oba volle Rotze. Die wissn nemli bessa was dii Höra wolln ois die Höra selba. Und wannst döös Trauerschbui um die Kwotn ooschaugst bei ARD und ZDF, bei SWR und Pipapo, dann konnst dii bloss no frogng: warum koan Gebürnverweigerung?

Du glaubst es nicht (ii woas du schaugst net fern) oba doo bricht a Eissporthalln zamm, a baar soo Hansl varecka Zwischn Dach und Eis und scho setzts oan Brennpunkt noch am andern - und döös ganze ARD-Konzept der Tagesthemen, di da um 25:15 mit Grosstrara kimma soin, is im Oorsch.

Zynisch? Pörhäps, oba schaugd nach Pakistan in die Berg in die Zeltstedte: doo varecka jeden Daag hunderdamol mehr als under oan boarisch gschlamperten Eissporthalle. Oba die Pakistani sann hoid net römisch-katholisch und weiß sanns aa ned. Sowas is dann koan Brennpunkt wert. Scho aa derweil Pakistan im Vergleich zu Tsunamiland koan Bums- und Ferienparadiis is.

Und solche Unwerte sann Leitkuidur für unsere öffentlich rechtlichn - im grossn wia im kleinen.

Und Voß hod an Restaurantskandal am seim unrasiertn Hois ghobt. Mei liaba, döös sann Maßstebe und Anschbrüche...

Und deswegng kimma bloss no Schbrüche ohne An. Oba mit Dschingl.