ELMI bei MySpace.com

Re: WICHTIG!


ELMAR HÖRIG (ex-SWF3 /-Rockland-Radio /-Radio Regenbogen RADIO KÖLN) FORUM

Geschrieben von Alois Singerl am 06. Januar 2006 09:45:38:

Als Antwort auf: Re: WICHTIG! geschrieben von Sachsen am 06. Januar 2006 08:41:10:


>Ich hab das schon mitbekommen mit dem Voss. Hatte mich schon gewundert das hier keiner was geschrieben hatte. Ich habs auch noch im Kopf, ich glaube 26000 ? für ne Geburtstagsparty, Staatsanwaltschaft Stuttgart ermittelt. War doch so.

Joo, so war's und so is. Mich hods ned recht gwundert, dass do herin niemand was drüber gschribm hod. Wer aa? Schausder doch oo, die baar Hanswurschtl. Wanns die Zwetschgngmanderl oan oder zwoa Sekundn die Stimm vom Elmi hörn, sanns wia aufm Xtasytrip und dene ihr Welt is in Orrrrdnung. Dann is glei aa no vergessn dass an Radio Rengbong derselbe Dudlfunk mit Superlativncharakter is. Ois aus oam Brei. Wia aus am Supermarkt. Zuerscht gfressn und dann ausgschbiam. Oba döös is wurscht, dii sann ja Brivat und miassn mocha was der Geldgeber verlangt.

Im Gegegngsatz zum SWR und Konsortn, die ebm ned mocha was die Geldgeber wolln. Und weils sovui Geld graign, von uns im Zwang, desweng kennas und wollns aa Brivat sein. Und was do dann aussikimmt, stegt schon obm: wia zerscht gfressn und dann ausgschbiam. Und weil döös Ausgschbiame überall gleich ausschaugt, desweng sann sich olle einig. Wir sann olle die Bestn, die Aktuellsdn und mir olle schbüin die größtn Hitz aller Zeitn.

Bloss dass dös Auasgschbiame manche der gezwungene Geldgeber die Ohrn verstopft. Zefix, jetzad kimmt do scho wieder so an auskotzter Nosnwarkl aus meim Ohrwatschl... Himmiherrschaftszeitn, döös is ja an vollschwulbeachboysgrößterhit. Joo leck mich am Oorsch. Mari, Maaari, geh, draa amol am Radio und schmeiss den SWR1 aussi. Pfuuuuuurrrrrrrz. Ja zefix, jetzad is mir nebm de Fiass aa no der Oorsch eigschlofa und der schnarcht aa noo so umpfledig...

Oba wia sagn die Herrschaftn Brogrammdirektorn immer gern: "Man kann es nicht jedem Recht manchen" Übersetzt hoasst döös: Mir sann liaba Kwotndeppm und lassn uns von der Kwotn diktiern. Dann brauchn mir ned selber denkng, derweil die Kwotn für uns denkt.





Antworten:


ELMAR HÖRIG (ex-SWF3 /-Rockland-Radio /-Radio Regenbogen RADIO KÖLN) FORUM