ELMI bei MySpace.com

Re: Podcast

Geschrieben von Alois Singerl am 25. Januar 2006 09:42:44:

Als Antwort auf: Re: Podcast geschrieben von joerg am 24. Januar 2006 23:40:00:

>Eile mit Weile sag ich nur, aber heute gibt's meistens zuwenig Pfeffer im Essen. Hingegen waren es doch die Ausrufezeichen, die auf einen kranken Geist hindeuteten.

Joo Grüss Gott Jörgl, hoast du Haider von Östreich oder kimmst aus Pisa? Wos der eimpfeltige Pfeffadepp doo obm hiigschribm hod, sann koan Ausrufungszoachn, sondern Frogezoachn.

Krumm sann olle Frogezoachn,
g'nau wia dein Strahl beim soachn.

nur so ois Bruckng für an Esl.