ELMI bei MySpace.com

Re: Fortbestand dieses Forums - Spender gesucht!

Geschrieben von Alois Singerl am 26. März 2006 15:25:38:

Als Antwort auf: Re: Fortbestand dieses Forums - Spender gesucht! geschrieben von Elmi-Süchtiger am 26. März 2006 13:34:35:

>Die Abschreckung ist so wirkungsvoll, dass ich meistens sogar auf das Mitlesen im 'Konkurenz-Forum' verzichte :o)
>Gruß
>Elmi-Süchtiger

Joo, ii hob oamol neig'schaugt, dann nie wieder. Zu brav, zu einhellig, koan Schbontanitet, koan Vielfalt. Und nix zum locha :-) und Schenklkopfm :-))

Ii bleib dabei, sowas wie hier (vor allem zu oidn Zeidn 1999 - 2002) hods und wirds nie gebm. Insofern host Recht: es is scho a Stueckl Zeitgeschichte. Ebm so wia's faiern von unbequeme Moderatorn aa ned allteglich is. Und du kannst dii vielleicht an den Oorsch Stefan B. dohirin erinnern. Der hod sein Krampf hier sogng kenna, solang bis es oam zwoa nimma basst hod. Aa wannst nicht mit ihm d'accord warst, immerhin hod er sein eigne Meinung gsagt. Im Anmeldeforum waer er erst gar ned soweit kimma.