ELMI bei MySpace.com

Re: wird jetzt hier zensiert

Geschrieben von Alois Singerl am 07. April 2006 09:32:04:

Als Antwort auf: Re: wird jetzt hier zensiert geschrieben von Sachsen am 06. April 2006 22:33:45:

He Oorschlochsaxn, döös is doch koan Nazi anal forum doo herin. Oba wann ii andauernd vom Verfassungschutz unter Beobachtung stenga daad, daad ii in mein Brogramm aa ned offn neischreibm, dass ii an Nazioorschloch wär. Ois Frasndrescha, Barolnschmierer, koana Lösungen, bloss aufgarbeitete Dumpfbackgschlagzeiln aufam BILD- und Glazkopfnivoo. Herrschaftszeitn, wo samma dann. Wannst scho koan Radiosender findst, geh amol in an Bücherei und lei dir amol an Geschichtbuch, Band Numma 1914-1949 aus, Depp damischer.

Und bleib mir vom Leib mid dene Pfelzer NPD Nazis. Dümmere gibts fast nimma. Schlimma ois die SA-Debbm, döös is jetzad dobbldeutig, Schwarzbraunbiersoacha, Sächsischer, Anhaltinischer.