ELMI bei MySpace.com

Re: wird jetzt hier zensiert

Geschrieben von Alois Singerl am 10. April 2006 09:14:53:

Als Antwort auf: Re: wird jetzt hier zensiert geschrieben von Sachsen am 10. April 2006 01:22:02:

Jo sag amol, was schreistn doo imma so hakngkreizlich nach am starkng Staat, der dei gschissnes Lebm richten soll? Moanst vielleicht dass dir dein erträumter NPD Staat aa no an dreckadn Oorsch mit Seidnklobabier abbutzt? Und pudert, wanns Loch mit Hemmoriidn juckt?

Nimm doch dei Lebm selba in die Hand und plärr do ned so herum (döös sogt er aa der Herr Westerwelle). Und noo oans: ii muass aa 67ge immer noo oabadn: Meine Küh, Ziign, Schoof, Gens und Henna (ohne H5N1) schern sich an Dreck, ob ii 40ge, 50ge, 60ge, 67ge, 70ge oder 80ge bii. Und Rente? Was isn döös? Oba döös hob ii scho vor am Blüm seim Schbruch gwusst. Und dass an Energie und an Schbrit ned ewig billig is, döös hobm zum Beischbiel die Greana scho long gsogt, dass derweil die Ressorssen finite sann. Bloss damals hods imma k'hoassn: Schbinna, Gammler, Langhoorade, Revoluzzer. Und überhaupts: wieso muass an jeder Nazidepp zur NPD Versammlung mit am Auto fahrn? Grad die kenna rein in Schbringerschdifi mit de weissn Scuhbandl und "ein Lied zwoo, frei: die Fahne hoch!" und Marsch. Dann kennt scho dein Oma in der Eifel mit der Dieslfüllung ihr Haisl hoazn. Mei liaba! Bei dir hod der Dieckmann und der Wagner ganz schee was oogricht. Brauns Ringerl, brauns.