ELMI bei MySpace.com

Re: Klappt nicht so richtig mit IP Adresse sperren

Geschrieben von Alois Singerl am 28. April 2006 14:09:05:

Als Antwort auf: Re: Klappt nicht so richtig mit IP Adresse sperren geschrieben von Elmi-Süchtiger am 28. April 2006 11:39:40:

D'accord. Is koan Lösung, aa wenn döös was er von sich gibt bloss an Losung is.

Ausserdem is doch jedsamol an naichade Lehrstundn: Wann döös ois is, was sich an "für Deutschland" in diesm Land varsteegt, dann is scho weit kimma. Nooch 49ge. Elite, ha! Doo lochn ja meine Hennen.

Oba so wars aa im Sachsnlandtag. Baroln, Baroln, noch zwoa Johr in der Versenggung, wie dia Scheisse in der Jauchegrubm. Und ois oider Bauer soog ii: die daugng ned amol zum Bauernfenger, der Nazidreck, dear dreckade.

Bloss hobm die realn Sachsn schnell gmerkt, was dia Oorschlecha daugng: Nemli nix.