ELMI bei MySpace.com

Re: Razzia bei Radio Regenbogen !


ELMAR HÖRIG (ex-SWF3 /-Rockland-Radio /-Radio Regenbogen RADIO KÖLN) FORUM

Geschrieben von Alois Singerl am 11. Juni 2006 15:14:22:

Als Antwort auf: Re: Razzia bei Radio Regenbogen ! geschrieben von Sachsen am 11. Juni 2006 02:23:58:

> Aber ein Engländer würde nie sein Land so verleugnen wie du das machst. Was ich gewählt habe ist da doch wurscht. Ich hab für Deutschland gewählt, nicht nur für so nen Hühnerstall in Bayern, und auch nicht für diese Abzocker, die uns täglich das Leben schwerer machen damit sie leben können wie die Fürsten. Mit mir nicht!!

Erstns verleugn ii mein Land gar ned, im Gegenteil, oba ii kann aa nix dafür, dass ii Deutscher bin. Oda, was host Du denn so brilliantes gleist, dass Deutsch biist, ha? Nix, döös is bloss an Zufall. (Bei dir eher an Unfall). Oiso reiß dein Fotzn ned gar a soweit auf.

Und nowas zuan England: Es mog scho sein, dass dii derweil imperialsitsch ghaust obm, im Kammenwels, oda wia döös Zeigl hoast. Oba , die hobm doo scho an Demokratie ghobt, doo hobm deine Deitschn noo auf Baim ghaust. Und 6 Millionen Judn hobns aa ned an Kamin auffiglassn. Ooorschochpatriot.

Und bei WM Freundn , döös hamma gseng, gestern auf Schalke. Wias marschiert sann, dia Debbm was du aa gwehlt host, Oorschloch. Wannst so an Nazi bei der WM siichst, hau am oana auf Mai, bis er zuerst aus der Nosn bluat. Hör ooba ned auf, sondern schlag weiter, bis braun kimmt. Dann woast, jetzt host as Hirn erreicht und diie braune Scheiße kimmt aussi. Dann wirds für den Notarzt aa eimpfacher. Er kann sich seine Blutstilltampons schbarn, a Rolln Oorschpapier reicht dann aa.





Antworten:


ELMAR HÖRIG (ex-SWF3 /-Rockland-Radio /-Radio Regenbogen RADIO KÖLN) FORUM