ELMI bei MySpace.com

Re: Razzia bei Radio Regenbogen !

Geschrieben von Sachsen am 12. Juni 2006 12:02:24:

Als Antwort auf: Re: Razzia bei Radio Regenbogen ! geschrieben von Alois Singerl am 11. Juni 2006 15:14:22:

>Erstns verleugn ii mein Land gar ned, im Gegenteil, oba ii kann aa nix dafür, dass ii Deutscher bin. Oda, was host Du denn so brilliantes gleist, dass Deutsch biist, ha? Nix, döös is bloss an Zufall. (Bei dir eher an Unfall). Oiso reiß dein Fotzn ned gar a soweit auf.
>Und nowas zuan England: Es mog scho sein, dass dii derweil imperialsitsch ghaust obm, im Kammenwels, oda wia döös Zeigl hoast. Oba , die hobm doo scho an Demokratie ghobt, doo hobm deine Deitschn noo auf Baim ghaust. Und 6 Millionen Judn hobns aa ned an Kamin auffiglassn. Ooorschochpatriot.
> [...]
zu einer Demokratie. Meinste nicht das du mit deinen Äußerungen mehr Nazi bist wie ich? Was du da ablässt gibt es nicht mehr bei NPD, DVU, REP. Die Zeiten sind lange vorbei. Da sind alle Linken Gewalttätiger. Und die Engländer,
die hätten dich lange gehängt,du Arschgeige