ELMI bei MySpace.com

Re: Forum Übergabe?

Geschrieben von Alois Singerl am 21. Juli 2006 08:52:15:

Als Antwort auf: Re: Forum Übergabe? geschrieben von Elmi-Süchtiger am 20. Juli 2006 16:29:58:

Na los, Elmissüchtiger, du bist unser naier Forumsmenetscher! Du host dii eh scho reikhengt, host döös Forumg gegng Registrierphoren verteidigt, host an fundiertn Freiheitsgedanken, woast was soogst, host dafür gsorgt, dass a Geld einikimmt, polarisiert ned, bist lang gnua dabei, kennst dii doherin aussi und aa sonst mochst aa sonst an ganz vernünftigng Eindruck. Oiso, nimms in die Hand!

Döös is bai se wei an einstimmiger Beschluss vom Singerlsalois :-)