ELMI bei MySpace.com

Re: Elmi-Shows 08/2006

Geschrieben von Sachsen am 07. September 2006 09:35:08:

Als Antwort auf: Re: Elmi-Shows 08/2006 geschrieben von Alois Singerl am 06. September 2006 12:41:24:

>Döös is aa heut noo mein Meinung und aa heut noo hör ii weder SWR3 noo SWR1. Oba du schreibst doch ollaweil über an SWR1. Dii regt doch döös ois auf, woos do gmacht wird, mit am Abba und ois döös oide Gschwerl. Mir is an SWR1 so wurscht, dass ii scho vergessn hob, was doo lauft und was doo ned lauft. Und scho aloa deswegng muass ii ned jeden Taag den selbm Mist herunterbetn, wia Scheiße dös ois is, und was die Oorschlecha mit meine Gebürn mocha, und dass der Beck ois Elektriker nix vom Radio woass, und was wois ii noo aus der allseits bekanntn Sachsnlitanei. Verstegst. SWR1 is scho lang Vergangenheit für meine Ohrn, aa geh, was soog ii, s'is gar pluskwamperter Perfekt.
> [...]

Hatte ich noch vergessen, deine Lieblingsband lief gestern in Kopfhörer, Pur!! Nur für Dich!! Altherrenabend, oder Weiber Stammtisch. Nix AC/DC oÄ.