ELMI bei MySpace.com

Re: oiso buam

Geschrieben von Yogi am 04. Mai 2008 20:48:06:

Als Antwort auf: oiso buam geschrieben von a.s. am 30. April 2008 13:49:22:

>Joo Buam, gschearte Ruam, dös is an Forum, doo wirds ja hint höher wi vorn. Schberrtsas Morgng zua? Dös wärs eimpfachste. Mitterweile is aa nur noo grotesk. Der oa Depp woass ned wia ma elmi schreibt und des Oorschloch woas ned wia ma Oorschloch schreibt. Oiso machtsas dicht, dann brauchts aa koana mehr zu dichtn.
>Pfüadi, ihr oidn Segge. Mir seng uns, beim Frohlocka und beim Hosianna singa. Und beim Manna saufa.
>PS: Im Herbst sanns 10 Johr Pfusion. 10 Johr! Mei liaba. Und Badn-Badn stegt imma no. Oans zwoa gsuffa.

Meinst Du damit den mittleren Altersdurchschnitt? Dort sicherlich noch mehr, als woanders... ;-)

Mach's besser, Du 'alter Sack' - die Sache mit dem Frohlocken kommt noch früh genug, sofern Du nicht woanders einquartiert wirst! :D

Gruß Yogi