Re:slartidingsbums

[ SWF3 - Elmar Hörig - Rockland ]

Geschrieben von singerl, unhimmlischer alois am 25. August 1999 at 09:02:55:

Als Antwort auf: Re:slartidingsbums geschrieben von Raimund am 25. August 1999 at 02:39:04:

>Slartibartfass hat in der SF-Reihe "Per Anhalter durch die Galaxis" von Douglas Adams (weiß nicht mehr genau welcher Band), sich als Gestalter der Küste Norwegens einen Namen als Gestalter eben dieser gemacht. So fühlt sich M.P. eben als Gestalter der online-Aktivitäten von SWR3.
>Tschüss
>Raimund

Aaaasoo, danke. Ii bin hoid a ned so galaktisch gebildet. Ii hob mir hoid denkt, döös is a Künstlername, und hob mii gfrogt, wo is a jetzt doo die Kunst, beim beim SWR3, beim SWR3Tschät. Hob's ned gfundn, derweil Kunst ja immer was bsondrens is. Genausowenig wie an Kult.

Und dös oanzige wos derzeit Kult is, is am Sepp sei oider Bulldogg, auf'm Nachbarhof. Dear moch immer no "kult, kult,kult...!" wann er auf's Feld rausfahrt. Ii woas, ii hob aus am Werner zitiert.

alois, immer am Bodn, nie galaktisch, wesweng er no ned im Himmi is.

Antworten:

Eva Marbach      Go-Shopping

[ SWF3 - Elmar Hörig - Rockland ]