Telekommunikations News

A so an Pfurz!

[ SWF3 - Elmar Hörig - Rockland ]

Geschrieben von singerl alois am 05. Oktober 1999 um 10:34:45:

Als Antwort auf: Elmi ist weg, ich bin noch da!!! geschrieben von Dieter Bohlen am 04. Oktober 1999 um 22:16:25:

>Hallo Ihr traurigen Kätzchen,
>jetzt ist Euer Kultstar endgültig weg von diesem Furzkanal. Ich finde NDR 2 eh' viel besser. Aber davon abgesehen: Elmi ist weg - Didi ist noch da. Nach vielen unverschämten Witzen über mich sitze ich offenbar doch am längeren Hebel. Aber denkt dran: You are not alone,
>Euer Didi.

Jo sog amol wos glaubst'n Du eigentlich Du Feik, ha?
Wos hoast'n do Katzln, Du Depp, Du ausgschamta!
Du host doch Deine Schbiilkatzn Veroni und Naddl, dia ausgschamt'n Waiberleit, imma fast nackad sans, und wos bei beidn jetzad a bissl Peepd.
Mei liaba, schleich Di, oba fix!

Und dei g'schissne Pladdn koost glei mitnemma, und mit'm Begleitbuch Dein Oorsch obwisch'n.

Mei liaba. Und mir hom guad aufbosst beim Eüimi. Und hintervotzig samma aa. Und bei Dir woas ma eeh ned, wo Dei Pfurzkanal is: Vorn oder hint, ob'm oder und'n.

Ja do legs't di hii. Bohl'n, Modern Qatsching, ah geh!
Alois, Forumsdepp No. 1

Antworten:

Eva Marbach      mogel.com

[ SWF3 - Elmar Hörig - Rockland ]