DigiCams

Re: Lieber Singerlsalois

[ SWF3 - Elmar Hörig - Rockland ]

Geschrieben von Alois Singerl am 25. Oktober 2099 10:06:31:

Als Antwort auf: Lieber Singerlsalois geschrieben von Helmbold am 21. Oktober 1999 um 20:42:50:

>Deine Reaktion auf mein Schreiben lässt vermuten, daß Du Mitarbeiter
>von SWR 3 bist. Das Niveau (geh´ doch hin und mach's besser)
>spricht eher dagegen, denn es erinnert doch sehr an alkoholschwagere
>Stammtischparolen. Im Schwäbischen gibt's den Ausdruck: Dumm
>g'schwätzt isch glei.

Jo mei, wenn Du Dir a Müh g'mocht hätts's weidr unt'n im Forum z'schaugn, dann hätt's g'wusst, dass ii a Forumsdepp bi. Beim SWR3 würd ii ned amol umsonst schoffa, derweil ii doo scho lang nimmer neihör. Und wenns't moinst, ii sei vom Stammdisch, dann schaug oifach auf Di seubst. Im Nord'n vom SWR3 Sendegebiet gibt's an Eulnschbiegl. Til hoast er.

>Ich bin kein Mitarbeiter eines Rundfunksenders,

Ii aa ned.

>sondern habe einen stino Handwerksberuf.

Ii ned, oba wos is a stino? Is dös wos G'selchts? Koo ii doo a Weissbier zua trink'ng?

>In diesem Forum habe ich lediglich meine
>Meinung als Hörer (Kunde) geäussert,wenn auch zugegebenermaßen etwas
>provokativ.

Ii aa (wos jetzad koa Eslsg'schrei is!).

>1. Was wird aus/mit Elmar?
> Da ich Elmar ein bischen kenne, behaupte ich , daß wir uns um ihn
> keine Sorgen machen müssen.

Naa, bestimmt ned!

>2. Was wird aus SWR 3?

Is mir völlig wurscht worn, ged mi fascht nix mehr oo. Is nima mei Sender. Und ii bii eh fast nimma doo im Forum.

Und a Treffen? Ii wohn z'weit weg. Und ii mecht bloos a Forumsdepp bleib'm. Dös koo ii und dös bin ii und dö bleib ii.

>In diesem Sinne,
>Helmbold

Aa im söibm Sinne

Alois Singerl