Re: Abklatsch

[ SWF3 - Elmar Hörig - Rockland ]

Geschrieben von Alois Singerl am 10. Juli 2000 14:36:25:

Als Antwort auf: Abklatsch geschrieben von Norbert am 10. Juli 2000 11:32:54:

Jo soog amol, komma dir nix recht mocha! De oana haman rauschgschmissn, do hobs gmeckert, jetzad issa wider doo, und schoo iis aa ned recht. Des kennts Ihr allaweil schdänkern. Wia wegm, Schbritpreis. An dickng Wogngn fohrn, möglichs no oan mit am Offroad um zum in Kneibm z'fohrn, oba übern Schbritpreis meckern.

Jetzt nimm an Elmi wiarar iss, oder hörn an SWR3 oder an Kinderfunk. Offnoorsch, Schnarchzapfn, bleeder Hund, bleeder!Und wannsd noamool a so an Schmarrn schreibst, dann setz ii dii mi'm nackerden Oorsch zum Fenster naus. Host me, Depp.

Alois