Re: rettet-swr aktualisiert!

[ SWF3 - Elmar Hörig - Rockland ]

Geschrieben von Alois Singerl am 12. Juli 2000 22:32:43:

Als Antwort auf: rettet-swr aktualisiert! geschrieben von stefan h am 12. Juli 2000 15:11:07:

Jo mei Pfreind: ii woid bloss sogngn: Herzlichen Glückwunsch zur houmpeidsch zum topick.

Bsonders derweil Du oana von dene bist, der awos ned andauern polimisiert und recht deppert stammtischld, sondern weil Du begriffn host, das boade oidn Sender was ghobt hom, was der gschissne SWR3 nie hobm wird, und nimmer kriagn wird: An Flair, an Publikum und an Hörer, der wos im Kopf herumdragt wos die Anadomiker ois Hirn bezeichnen.

SWR3 is und bleibt a Schmarrn. Retten koo die nix mehr. Leider Gottes is die jetzige Radiozeit a gar a soo, das khoane Radiopersölichkeiten mehr herausgebildet werden kenna. A ganz typsich fürn SWR3 is eimpfach dös flache Gseich, und die an den Schamhaarn hebeigezogne Witzln. An Geist is do nix mehr vorhandn. Immer wenn ii's hör, denk ii mir, dös is wia as hinterherjagen vom längst g'schossnen Gambsbock. A richtige Leichnfledderer sans worn, der Spleth und Konsortn. Zum weghörn!

Rett'n khoo an SWR3 nix mehr: Eiümi is ausgwies'n worn ins Rockland. Der Schmidt thomas is doo, worar hii g'heard. Der PaLy is beim Hessn aa ned schlecht aufg'hobm, der Schürholz und der Dohms am andern SWR1 undsoweieterundso fort sans. Und seübs der Holtmann is immer bleeder worn: An depperter Schbassmocher is er worn. Mocht auf jugendlich mit seine Fuffzg. Oba dös schafft an Rochlandhörig immer noo bessa: Schuster bleib bei deine Leistn, hoasts bei uns im Dorf.

An scheena Scheissdreck homs gmocht, die Herrn Fusionäre. Wanns oan siicht, schickt'sn zu mir. Mir haun ihn dann scho eini, do whora nei ghört: in's Güllnfassl! Derweil doo sei Bollitigparteiengschdank nimmer auffalln khoo. Wann's an Voss siecht, schickt's aa her: Mit seim deppertem Ziegnbartl schteck'mern zu de Geissn. Darauf konnst oan meckern. und das sich doo an oida Schwarzwaldelch ned schamt - und sich für an solchad'n Dreck und Mist sein Immidsch hergibt, versteh ii ned. Der hod doch an Charakter khobt, der Elch!

Nix für unguat. Und an Hefezopf fressn mir aa gern, ned!? Sogar mit Rosinen!

Alois