Re: Hans Hansen wo bist du

[ SWF3 - Elmar Hörig - Rockland ]

Geschrieben von Alois Singerl am 20. Juli 2000 13:24:57:

Als Antwort auf: Re: Hans Hansen wo bist du geschrieben von DON DIARRÖHE am 20. Juli 2000 12:18:22:

Jo sog amol, was plärrst und schreigts Du den a do so herum? Mir sann doch ned taub. A bissl an Anschdand im Ranzn schads gfei nix. Dem Hanschwurscht wird's hals d'Schbrochn verschlogngn hob'm und Medienanalisl hod am sein Kopf verdreht. Is aa ned dragisch.

A.S.