Re: Gütiger Allah! Stefan!

[ SWF3 - Elmar Hörig - Rockland ]

Geschrieben von Alois Singerl am 07. August 2000 15:46:28:

Als Antwort auf: Gütiger Allah! Stefan! geschrieben von Nase am 07. August 2000 07:45:31:

Ah geh, Nosn,

loss'n halt in Ruah, den kloeanen Deppm. Der hod scho von gar nix an Ahnung. Warschelinli hod er bei der glorreichen Radiozeit mi'm Elmi noo in seine Windln eini gschissen. Jetzt moant er, dös wär an Radio, bloss derweil do so an Kindskopf wia an Michael Schbleedh (do is dös Wort bleed scho drin) a bissl damisch herumhuppfadn.

Bloss, worum Du Dir am Abend am fixundfoxischwanzrubbln beteiligst, is scho a bissl befremdlich. Pass bloss auf, dass Dii der gar katholische Dr.Hermannsblitz beim Scheissn net drifft. Dann kannst genga, wia an Elmi.

Alois