Re: Antwort

Elmar Hörig SWF3 Rockland Forum

Geschrieben von a. singerl am 05. Dezember 2000 10:30:45:

Als Antwort auf: Antwort geschrieben von tulpengiesser am 05. Dezember 2000 10:03:55:

>Und döös nextamal fangst a Baar, dann host woos in deiner bleedn Fotzn, Rimpfich prionigs.
>- Kollege, gib mir deine Adresse und ich nehm das Angebot gerne an!!!

Kollege is a bissl vüi, derweil ii mir di söiba aussuch, oba dei Watschn koonnst hobm: Morgn früh um 10, im Hobraihaus, in der Schwemm, beim Fingerhackln. Wannst dann a blaus Aug host, dringng mr a Mass drauf, auf's Aug und an letztn SWR3 fen.