Re: Moooooment mal, du kleiner Schei......

Elmar Hörig SWF3 Rockland Forum

Geschrieben von Singerl, Alois am 29. Dezember 2000 22:19:11:

Als Antwort auf: Moooooment mal, du kleiner Schei...... geschrieben von Tulpengiesser am 28. Dezember 2000 18:25:05:

Woist, kloans Oorschloch

werdm'r doo bloos ned a gaar so bazig, Tulbmbrunzer, vasoachda. An Deiner Stöii würd ii mii bei der eignen Noosn nemma, bevor doo herrumplärrst oille dableckst, und nebnher Dii zum Volldebbm outest. An Humoor host Du wia an typischer SWRhörer. Nemli nix. An Goast host Du, wia an SWRmocha, nemli koan. Und a beleidigde Rindsleberwurscht bist aa no.
Geh ompfach, und such Dei Resthirn, wanns ned zerfressn is, vom Wurschdfressn und SWRhörn. Dann brauchst aa nimma so rumplärrn und oille zoagn, das nix bist wia an schwanz- und goastlosa Impotenti. Und wann Di a gar so gern rumprüglst, Debb boaniger, warum bist dann ned damals kimma, ha? Um zehne, ha? Im Hofbraihaus, ha? Gward hobi auf Dii, Du schwindsichtigs Zigaeddnbürschrl. oba bei Dir is ja döös Schhberma auuf am Wixfleggn an der Hosn no ned drockgn, Bürscherl. Das nextemol setz ii Dii mi'm nackdn Oorsch zum Fenster naus, Verbalmasturbatöör, vawixda.

und wanns bloss vom Höflichkeit redst und söiba ned eihoilds, dann bist entweda kadolisch oda a verweichlichst Kindl vom an tepperten Obalehrer, Debb.

Alois, satirisch.

Elmi for Bresident, Bumbdeskanzler und fürn Keni Ludwig, tsefix!