Re: Ganz schön selbstherrlich:

Elmar Hörig SWF3 Rockland Forum

Geschrieben von Singerl am 07. März 2001 11:40:15:

Als Antwort auf: Ganz schön selbstherrlich: geschrieben von Kurti am 06. März 2001 19:07:31:

Jo woast, Kurti,

mit selbstherrlich hod dös gar nix z'tuan. Wie a Du aa richtig soogst: Recht hod er scho der Elmi! A propos Oorsch: Vor kurzem hob ii seid langer Zeit wieder amol zum SWR gschoid, beziihungsweise zufällig einigschdiegng (hineingetreten, für alle Nichtbajowaren) mitam Autoradiosendersuchaudomatik. Hineingetreten is scho richtig. Der ESWEÄR is so worn beziihungsweise so bliebm, dass immer wann mir neidredn, man das Gefühl hod, man is do neidredn, in das, was meine Küh hintn raus kimmt: Erst schdingts, wenns am Bodn ookimma is, is es nix wia flach, und noch oam halbm Daag is es furzdrockng. Oba so is es hoid: Eimpfach Scheissdreck.

Doo soog ii: Rockland is kuhl - und BSE-pfrei

Alois, Landmann mit geringem Verschdand.