Re: SWR3 WIEDER TOP !!!

Elmar Hörig SWF3 Rockland Forum

Geschrieben von Singerl, Alois, Bayer, oba waas für oana!! am 10. März 2001 14:56:50:

Als Antwort auf: Re: SWR3 WIEDER TOP !!! geschrieben von der Bayer am 10. März 2001 02:25:13:

Mei liaba, wos bisdn du für oana. An Bayern schimpfder sich, der Hirsch der damische. Und an SWR3 hoda im Radio. Und positiv issa aa noo. Blos hoda ned gsagt in was. In HIV? In BSE? In Alzeimer? Mei liaba unkritischer positver Mensch, bloos deine eignen Dumm pfbackgn ned a gaar so auf, sonst kenntn mir noo moana, du host an Dünnschiss und host blos vergessn an Oorsch wieder in d'Hosn einizuschdecka. Hammi, daherglaafana.