Re: und der nächste ist weg

Elmar Hörig SWF3 Rockland Forum

Geschrieben von Alois Singerl am 06. April 2001 11:02:39:

Als Antwort auf: und der nächste ist weg geschrieben von xxx am 05. April 2001 21:37:42:

Joo cefix, doo leegts di hii. I hob döös ois gar nimma g'schbannt, derweil ii den Pfurzkanal scho lang nimma im Radio hob. Frei'mer uns fürn Helge Haas, dass der an Job g'fundn hod, wos eam a bissl mehr Schbass mocht. Er häd aa bei mir im Stall oofanga kenna, derweil mir scho wieder a Knecht verschwundn is - wahrscheinlich iss er jetzt auf am Hof im Elmiland.

Jetzt hob ii derweil an neuen Knecht aus Sachsn, aus de naien Bundesländer. Er hod mir grad beim Vesper g'soogt: In Badn - Badn bei der Rundpfunkanschdalt des SWR iss es bald wie in der DDR kurz vor'm Mauerfall: Der letzte mocht as Licht aus. Und wenn's dann ganz dungkl is, dann kennas leichtd, die letztn Debbm. Heilige Maria und Josef, bitt' für sie.