elmiland.de SWF3 Rockland Radio
Elmar Hörig SWF3 Rockland Forum

Re: Als der Äther noch in Ordnung war...


Elmar Hörig SWF3 Rockland Forum

Geschrieben von unknown am 18. April 2001 10:02:48:

Als Antwort auf: Re: Als der Äther noch in Ordnung war... geschrieben von Alois Singerl am 14. April 2001 15:22:07:

Und deine Beiträge finde ich am allerschlimmsten. Wenn ich mir vorstelle, wie du sprichst wirds mir ganz schlecht.

>
>>Ein genervter Zeitgenosse
>Jo wanns Dii so aufregst, liaba "an-noun" und gar a soo genervt bist, warum schaugst dann alleweil doo hii, ins Forum, ha, Debb. Bist an bissl an Maso, brauchst es ab und an, wos zum genervt sein. Ansonsten sei dann eimpfach epileppi oba heppi mit Deim SWR - Radio und versuch ned die anderen die was aaa an eigene Meinung hobm, ois Hammi hiizustelln.
>Und no was: Der Babba wirs's scho richtn, ned? Und der liibe Gott aa. Bloss kann so an Babba auch zeitweilig aa a rechts Oorschloch sein, ned? Sogar der Babba vom SWR. Völlig ausg'schlossn is es nicht. Logisch. Kruzefix!





Antworten:


Elmar Hörig SWF3 Rockland Forum