elmiland.de SWF3 Rockland Radio
Elmar Hörig SWF3 Rockland Forum

Re: lieber Alois Singerl, der so schön Dialekt beherrscht...


Elmar Hörig SWF3 Rockland Forum

Geschrieben von Aloisius, der Singerl am 18. April 2001 10:39:12:

Als Antwort auf: lieber Alois Singerl, der so schön Dialekt beherrscht... geschrieben von Tulpengiesser am 18. April 2001 10:22:58:


>P.S.: Falls doch: nur her damit, ich bin gespannt.

----------------------------------------------------------------------------
Äääh, wann war er denn mal nicht in dieser Form? Bzw. wann und wieso sollte Müller in Niedrig-Form sein? Am Rande: die Lafer-Serie läuft schon eine ganze Zeit und Becker-Parodien macht Müller seit langem auf ständig guten (bestem) Niveau. Meiner Meinung nach ist die angeblich schlechte Form ein Ergebnis des Geschwätzes dieses Forums und nicht eine Meinung, die sich über das tatsächliche Hören gebildet hat.

Nichts für ungut

TG
---------------------------------------------------------------------------

Jo kruzifix, jetzt hob ii scho mit dera Lubm (extra für Diii : Lupe) gsuacht, hob an Text immer wider glesen, hob ihn sogar noamol einikopiert, noamol gsuacht, glesen, oogschaugt, bloss oans hob ii ned gfundn: "Argumente".

Es is wia immer: Der Tulbmbrunzer moant bloss immer er is immer gar so g'scheit und steegt olleweil über olle andern. Derweil hoder bloos an zwoa verschiedne Metermass: Oans für sich und des andere für die andern. Es is aa oide (ganz kadolische) Volkskrankheit, s heucheln. Mir kenna döös doo aa!




Antworten:


Elmar Hörig SWF3 Rockland Forum