Re: Als der Äther noch in Ordnung war...

Elmar Hörig SWF3 Rockland Forum

Geschrieben von Hänk Häberle! am 19. April 2001 01:50:54:

Als Antwort auf: Re: Als der Äther noch in Ordnung war... geschrieben von unknown am 18. April 2001 10:02:48:

>Und deine Beiträge finde ich am allerschlimmsten. Wenn ich mir vorstelle, wie du sprichst wirds mir ganz schlecht.

Heida Schduergert!
Jetzt lass doch dia Leid schätza, wie nen s Maul gwachsa isch, Du gnervte Nervasäg Du! Und wennde des SWR Drei so saubachamässig guad fendeschd, no loas es dr doch oo, wega mir vom morgneds bis em obneds, viel bleeder wie de bisch kohschd eh nemme werra oder, ond wenn de zom dritta mol in faif schdond briddnei schbiers oder sonschd irgend a ieberflissige Musik heerscht.
Hosch me?