Re: Musik kommt von Elmi bei Rockland

Elmar Hörig SWF3 Rockland Forum

Geschrieben von A.Singerl am 23. April 2001 13:09:28:

Als Antwort auf: Musik kommt von Elmi bei Rockland geschrieben von ROCKLAND RADIO am 23. April 2001 12:12:04:

Johalio, Rockland, do samma dahoam. Danke für die Glaarschdellung. I hob mir's denkt, derweil döös scho vom Ampfang so waar (und woos mir aa in dene Elmiseitn auf rockland.de herauslesn koo. (Jo sogar mir hinterwälder Torfnosn kenna döös aa.) Ansonstn siicht man aa jetzt, dass ned olle, die was olleweil g'scheit und von obm herab daherredn, aa immer ois besser wissn. Naa, döös sanns bloss.

Rockland is KUHl, sogar im Stoi!

Euer Forumsdepp