Energie Kotzbus und BundesbahnsedermitverspätungslokomotiveSWR3

Elmar Hörig SWF3 Rockland Forum

Geschrieben von Singerl, Alois am 16. Mai 2001 22:15:46:

Als Antwort auf: Re: Energy kommt nach Ba-Wü geschrieben von ELMI am 16. Mai 2001 21:20:49:

>Wenn Du schon meinen Namen verwendest du Orbel, dann schreib ihn wenigstens gross. Und wenn Du meine Meinung hören willst ROCKLAND ist cooler.
>Vergiss Energie (klingt wie ein Ossiverein)
>Gruss ELMI

Jo kruzefix,
Elmi, der kloane, ELMI der gosse, jo wos isn dös für an Schmarrn. Do woast ja gar nimma wo dran bist, himmihergottsackramet, mir geht's wia dem Wambo, der was aa nimma gwusst hod wo dran er is, bloss ii bin ned schwui. Zefix.

Oiso, bei dene Pfranzosn, die awos der ELMI (dös is der grosse) immer die Froschfressa nennt gibt aa an Sender, der woos NRJ hoast. Naa, döös is koa Schmarrn, denn wann man döös pfranösisch ausspricht (ned blast, du Sauhund, du ausgschamter) dann hoast döös ÖN ÄR SCHII, oiso energy mim dem Aktsent wamma olleweil Frösch fressn daat. Döös is an Sender mit am sehr broadn Brofil, schbirch, vom Hibhob (aa arabisch, derweil an ganze Ladung Rap-Grubbm aus Marseille und Toulouse kimma, die wos aa an gruuuf, oder hoast döös groove?) bis zum klassischn und modernen Rock (doo samma cool ganz im Rockland) bis zum Pfranzosnrock und Schangsong, oiso an Schbektrum, so breit wie döös sich koa Radio in Deutschandoanigoorschlochland aa bloos zu schbüin draut. Dös Energie döös was zu dö Schobm und Würtemberger kimma soi, kimmt doo gar nie nicht ran, nicht? Döös is aa bloos so an Schmarrn, der awos sich am Ruubpfunkgesetz anlehnen muas.

Mir ham derweil doo scho aa aufbasst, was noch dera Versuchsfase mit Rockland bassiert is: Die Musi is scho flacher worn seit a baar Monat, derweil sich imma irgendwelcher Oorsch sich an Gesetz ausdenkt, und moant, dös was gut für an Gesetz is, is aa guat für an Durchschnittsbürger, naa Durschnschnittsbayer woid ii sogng. Oba drauf Xschissn, denn mir schdenga scho lang nimmer nacht um halbe zwao im Hinterdubpfing vor a rote Ambl bloss weil scho seit zwao Schdund koa Aoto kimma is und die nextn drei aa koas kimmt. An Einheitsradio is soo beschissn wie an Einheitsgemüsebrei ohne Bauernschbeck.
Host mi Elmi!
Host mi ELMI!
Oiso, kempf gegen Einheitradiobrei, damit mir doo draussn ordendliches Radio hobm, wann mir unser Pfich versorgng, sonst schlofa uns ned bloss unsre Füss ei, sondern aa no unser Deckeber beim rammln.

Mei liaba, hoffentlich is Energie koa laues Lüftl, so wias e-on, wann die Vroni Verres ihre Müichwirtschaft und Busnkreuz versteckt und sonst aa koa Wind mehr geht. Dann bleibt sogar dera Exgrünschhbrecherin und jetzt e-on Menetscherin Gunda Röstl ihra Kuchn kalt.

Cefix, leckts mi!

Rockland is cool, oba es war scho kuhler, ned? Wahrscheinli fehlt bloss a bissl an Energie und a Kilo Schul. Cefix!

Alois, polemisch, boarisch, ordinär, und eimpfacher Mensch ohne Wissn und ohne Argumente